Zewnętrzna
Reklama zewnętrzna - outdoor
/kasetony, banery, bilbordy, siatki mesh, roll-upy, tablice reklamowe, reklamy dmuchane/
kaseton – konstrukcja składająca się z bocznych ścianek wykonanych z profili aluminiowych /10,14,16 cm/:
- jednostronna – tył blacha ocynkowana, boki – malowane proszkowo na dowolny kolor
- dwustronna o kształcie prostokątnym, okrągłym lub z zaokrąglanymi rogami,
- czoło - mataples dobrze przepuszczający światło na którym umieszczona jest grafika /wyklejany wydrukami pełnokolorowej grafiki na folii lub foliami z grafiką wycinaną/,
- oświetlenie - świetlówki, żarówki LED lub LED RGB
przygotowanie projektu – skala 1:1, rozdzielczość 150 dpi, kolor CMYK, format pliku TIF, napisy powinny być zamienione na kształty wektorowe
baner – forma reklamy, komunikatu wydrukowana w technice solventowej /atramentowej/ na materiale laminowanym gr.510 g/cm2, posiada wzmocnione brzegi oraz nabijane nierdzewne oczka co 50 cm ewent. wykończona tunelami /kieszeniami/ góra-dół, charakteryzuje się wysoką jakością druku, szczegółowością i dobrym nasyceniem kolorów, oraz dużą wytrzymałością na warunki zewnętrzne /zmiana temperatur, wodoodporność, UV/
- Frontlit - tkanina winylowa do druku jednostronnego
- Blockout – tkanina winylowa przeznaczona do druku dwustronnego, posiadają specjalną przekładkę nie pozwalającą na przenikanie światła
- Backlit – tkanina winylowa dobrze przepuszczająca i rozpraszająca światło, stosowana do grafik podświetlanych
- Canvas – materiał tekstylny ciekawą fakturą i szlachetnym wyglądem przypominającym Płótno
zastosowanie – ogrodzenia, rusztowania i elementy konstrukcyjne, ściany, sufity, pomiędzy słupami, latarniami, drzewami
bilboard – dużych rozmiarów tablica reklamowa umieszczony na budynkach lub specjalnych słupach przy ciągach komunikacyjnych, często oświetlona, wym. 12 m2 /5,04x2,3,8 m – format europejski/, 12m2 /4x3 m/, 18 m2 /6x3 m/, 36 m2 /12x3 m/, 48 m2 /12x4 m/, citylighty – 1,2x1,8 m, podświetlony plakat za szybą z tworzywa /wiaty przystanków miejskich/, 6 m2 – aktualnie eksponowane na stacjach metra, megaboardy – pow. 50 m2 – 300 m2 /na budynkach/
siatka Mesh – materiał z PCV o strukturze siatki, liczne oczka umożliwiają przepuszczanie wiatru co utrudnia zerwanie banera , stosowana przy większych formatach na elewacjach budynków jako nośnik reklamy, zapewnia dobrą widoczność, trudna do rozdarcia, wodoodporna, odporna na zmiany temperatur i UV, gramatura 255 g/cm2, szerokość do 320 cm
Roll-Up – forma reklamy wysuwanej na tkaninie typ. blockout w kasecie aluminiowej na wbudowanych nóżkach, rozmiar grafiki 85-100-120-150x200 cm, w komplecie torba transportowa, zaletą jest łatwy i szybki demontaż
tablica reklamowa – materiał spienione PCV /reklamy na zewnątrz/, gr. 4-16 mm, nadruk na wysokiej jakości folii /szyldy, tabliczki na drzwi/ pianka zwykła /reklamy wewnątrz/, gr. 6-12 mm /targi, wystawy/ lub materiał plexi przezroczyste , naklejenie zadrukowanej folii od spodu, ewent. spód folia jako tło, przód wycięte elementy graficzne – litery, loga /uzyskamy efekt trójwymarowości/
reklama pneumatyczna dmuchana /dmuchaniec/ - lekka, efektowna, szybka w montażu, łatwa w transporcie, stosowana na imprezach plenerowych w krótkim okresie, najczęściej wybierane formy: wypełniana powietrzem maskotka, wizytówka firmy, logo firmowe, znak towarowy
formy reklamy:
- balony-najtańszy nośnik reklamy pneumatycznej /kulisty kształt umożliwia wielokrotne powtórzenie grafiki widoczne z każdej strony/,
- bramy, ekrany, namioty, skywizboard – balon na ogrzane powietrze, mocowany linami,
- widma /skydancer/ - dynamicznie poruszająca się na wietrze postać
Montaż - oferujemy kompleksowe i profesjonalne montaże reklam:
- naciąganie banerów i siatek na elewacjach budynków,
- oklejanie witryn, bilboardów
- montaże konstrukcji wolnostojących
- instalacje kasetonów, tablic reklamowych
- montaż wewnątrz budynków /biura, hale wystawowe/