Zewnętrzna

Reklama zewnętrzna - outdoor

/kasetony, banery, bilbordy, siatki mesh, roll-upy, tablice reklamowe, reklamy dmuchane/

 

kaseton – konstrukcja składająca się z bocznych ścianek wykonanych z profili aluminiowych /10,14,16 cm/:

  • jednostronna – tył blacha ocynkowana, boki – malowane proszkowo na dowolny kolor
  • dwustronna o kształcie prostokątnym, okrągłym lub z zaokrąglanymi rogami,
  • czoło - mataples dobrze przepuszczający światło na którym umieszczona jest grafika /wyklejany wydrukami pełnokolorowej grafiki na folii lub foliami z grafiką wycinaną/,
  • oświetlenie - świetlówki, żarówki LED lub LED RGB

przygotowanie projektu – skala 1:1, rozdzielczość 150 dpi, kolor CMYK, format pliku TIF, napisy powinny być zamienione na kształty wektorowe

 

baner – forma reklamy, komunikatu wydrukowana w technice solventowej /atramentowej/ na materiale laminowanym gr.510 g/cm2, posiada wzmocnione brzegi oraz nabijane nierdzewne oczka co 50 cm ewent. wykończona tunelami /kieszeniami/ góra-dół, charakteryzuje się wysoką jakością druku, szczegółowością i dobrym nasyceniem kolorów, oraz dużą wytrzymałością na warunki zewnętrzne /zmiana temperatur, wodoodporność, UV/

  • Frontlit - tkanina winylowa do druku jednostronnego
  • Blockout – tkanina winylowa przeznaczona do druku dwustronnego, posiadają specjalną przekładkę nie pozwalającą na przenikanie światła
  • Backlit – tkanina winylowa dobrze przepuszczająca i rozpraszająca światło, stosowana do grafik podświetlanych
  • Canvas – materiał tekstylny ciekawą fakturą i szlachetnym wyglądem przypominającym Płótno

zastosowanie – ogrodzenia, rusztowania i elementy konstrukcyjne, ściany, sufity, pomiędzy słupami, latarniami, drzewami

 

bilboard – dużych rozmiarów tablica reklamowa umieszczony na budynkach lub specjalnych słupach przy ciągach komunikacyjnych, często oświetlona, wym. 12 m2 /5,04x2,3,8 m – format europejski/, 12m2 /4x3 m/, 18 m2 /6x3 m/, 36 m2 /12x3 m/, 48 m2 /12x4 m/, citylighty – 1,2x1,8 m, podświetlony plakat za szybą z tworzywa /wiaty przystanków miejskich/, 6 m2 – aktualnie eksponowane na stacjach metra, megaboardy – pow. 50 m2 – 300 m2 /na budynkach/

 

siatka Mesh – materiał z PCV o strukturze siatki, liczne oczka umożliwiają przepuszczanie wiatru co utrudnia zerwanie banera , stosowana przy większych formatach na elewacjach budynków jako nośnik reklamy, zapewnia dobrą widoczność, trudna do rozdarcia, wodoodporna, odporna na zmiany temperatur i UV, gramatura 255 g/cm2, szerokość do 320 cm

 

Roll-Up – forma reklamy wysuwanej na tkaninie typ. blockout w kasecie aluminiowej na wbudowanych nóżkach, rozmiar grafiki 85-100-120-150x200 cm, w komplecie torba transportowa, zaletą jest łatwy i szybki demontaż

 

tablica reklamowa – materiał spienione PCV /reklamy na zewnątrz/, gr. 4-16 mm, nadruk na wysokiej jakości folii /szyldy, tabliczki na drzwi/ pianka zwykła /reklamy wewnątrz/, gr. 6-12 mm /targi, wystawy/ lub materiał plexi przezroczyste , naklejenie zadrukowanej folii od spodu, ewent. spód folia jako tło, przód wycięte elementy graficzne – litery, loga /uzyskamy efekt trójwymarowości/

reklama pneumatyczna dmuchana /dmuchaniec/ - lekka, efektowna, szybka w montażu, łatwa w transporcie, stosowana na imprezach plenerowych w krótkim okresie, najczęściej wybierane formy: wypełniana powietrzem maskotka, wizytówka firmy, logo firmowe, znak towarowy 

formy reklamy:

  • balony-najtańszy nośnik reklamy pneumatycznej /kulisty kształt umożliwia wielokrotne powtórzenie grafiki widoczne z każdej strony/,
  • bramy, ekrany, namioty, skywizboard – balon na ogrzane powietrze, mocowany linami,
  • widma /skydancer/ - dynamicznie poruszająca się na wietrze postać

 

Montaż - oferujemy kompleksowe i profesjonalne montaże reklam:

  • naciąganie banerów i siatek na elewacjach budynków,
  • oklejanie witryn, bilboardów
  • montaże konstrukcji wolnostojących
  • instalacje kasetonów, tablic reklamowych
  • montaż wewnątrz budynków /biura, hale wystawowe/